Van újságírás a szökôkút után?

Standard

Könyökölök az íróasztalon. A kollégák izgatottan tesznek-vesznek körülöttem. Ilyen egy átlagos nap nálunk a BLIKK szerkeztôségében. Most mindenki ezen a két szerencsétlen hegymászón dolgozik. Életút, rokonok, gyászoló barátok, egy kis családi szennyes…. Bármi amit találunk jöhet, csak gyorsan, amíg forró a sztori.
Közben engem meg itt szopat az élet. Semmi komoly anyag. (Már amennyire komoly lehet bármi ) Parkolópályán várom hogy adjon valamit az a kiszáradt kurva -vagyis a fôszerkeztôm.
Annak hogy könyökölök, oka van. Nem tudok ülni a seggemen. Tegnap éjjel kivételesen egyedül aludtam és gondoltam seggmaszturbálok egy kicsit. Hát nem sikerült túl jól. Pinázáshoz általában egy boros-üveget használok, a seggemet pedig csak simán újjazom. (Abban mindig van valami extra-mocskos perverzió, ahogy a körmeim alatt még órákig hordozok egy kis szarszagot…) Tegnap is úgy kezdtem, ahogy mindig. Lepucérodtam, hátamra feküdve felhúztam a lábaimat. Szinte már a nyakamba tudom tenni ôket, így olyan közel húzhatom a seggemet az arcomhoz , hogy már konkrétan érzem a pinámból kipárolgó ” angyalszagot” -na jó, néha inkább húgy szagú, de akkor is. Apa így hívja ezt az illatot. Tehát rutinosan megköpködtem a lukat, szétkentem a kicsit turhás nyálamat és már toltam is bele a kékfrankos üvegét. Cuppogott, pümmögött bennem a palack…. Aztán mikor már annyira csúszott hogy szinte nem is éreztem már semmit, átdugtam a másik lukba. A csokisnak becézett kis szarhányó úgy engedte be a palack nyakát mint ahogyan egy éhes kis dagadt óvodás nyel be egy fánkot a menzán -kicsit maszatos lesz a pofa, de a cucc eltûnik. Nna a seggem is így.
Pöttyet ki-ki csapott a fos-nyálka, amit a vákum kiszippantyúzott, de sosem volt boldogabb a picsám.
Jól el voltunk így egy darabig, egészen addig míg teljesen el nem zsibbadt a lukam. Olyan lucskos voltam, hogy már akárhogy rángattam ki-be a sötét üveget, nem éreztem azt amit akartam. Mit volt mit tenni, átvettem kézzel. Persze ilyen izgalomnál két újj már nem elég a szarókámnak, hármat viszont meg én nem akartam. (Az már túl kurvás, perverz lenne) elkezdtem hát kaparni a seggem belsô falát. Hmm. Ez jó ötletnek tûnt. Egy darabig. De mikor bedurvultam… Jujj. Na ott volt a hiba.
Ahogy ott feküdtem halott anyám ágyán a hátamon, lábaim szinte a nyakamban, seggem az égnek meredve, két újjal feszítve-karmolva a seggem legsötétebb barlangját…. hirtelen kitört belôlem a vérszökôkút! Valami véreret elkaphatott a körmöm, mert úgy spricceltem hogy még a csillárt is beborította a fossal keveredett vérem. Nagyon megijedtem, de azért nem hagytam abba. Ott a szakadó fos-vér esôben fetrengve elértem életem legnagyobb, és legbûnösebb orgazmusát.
Aztán takaríthattam a szobát órákig. Majdnem el is késtem melóbol. Szóval most itt könyökölök, és nézem a többi újságírót ahogy gyártják a következô napi hazugságokat.
…aztán felébredtem.
Folyt köv.

Leave a comment