Toth Vera böszme segge

Standard

imageTámasztom a falat a szerkeztôség folyosólyán, és lesem a kollégákat. Le se szarják hogy itt vagyok, és azzal sem foglalkoznak, hogy telefonomon írva ezt a kis blogot szinte lefényképezem ôket. Ellopott lelküket pedig egy pár mozdulattal simán kidobálom az internetre. Kezdjük a Pankával. Ôt utálom a legjobban. Nem csak azért mert egy idegesítô, nagyhangú, erôszakos állat, és ô kap minden komolyabb sztorit, de azért is, mert…. á… Nem tudom. Egyszerûen csak rühellem. Talán azért van ez, mert írtózom a dagadt emberektôl. A Panka meg ráadásul még nem is nagyon foglalkozik azzal hogy nagy darab… Sôt, szerintem imádja hogy mellette én csak egy kis szarcsimbók vagyok. Bezzeg a Tóth Vera, az görcsöl össze-vissza a böszme segge miatt, ami nekem azért jó, mert így eljátszhatom a csinos picsát, valahányszor csinálunk egy újabb a anyagot.
Basszus. Elkezdtek figyelni… Szerintem mar itt a BLIKK-nél is olvassák ezt. Hello srácok-lányok! Ezt a blogot nem én írom! Ott van a fôoldalon az “errôl a blogról” cimke alatt. Szóval ne baszogassatok… -gondolom magamban, aztán huncutt módon elmosolyodik a szám. Mintha valami kamerába néznék. Hogy min vigyorgok? Hjaaj. A tegnap éjjelen. Apámmal végre megint úgy szeretkeztünk, ahogy már régen nem. Ô azt mondja ez azért van, mert ahogy idôsebb és érettebb leszek… Az “angyalszag” kezd eltûnni a kis pinám környékérôl. Ez kicsit elszomorít…
De tegnap este olyan volt, mint az az elsô, libabôrös éjj -a tizenkettedik születésnapom után. Tegnap éjjel megint angyalszaga volt a mohó kis lukamnak. Apa hosszan simogatott, hagyta hogy játszak a faszával, … Kiélveztük hogy már csak ketten vagyunk. Apa, mint egy kis tinédzser, úgy ette a pinámat, orrát teljesen eltemetve a seggemben. Imádtam hallani azt a szürcsögô, szinte fuldoklós szuszogást. Néha megállt, nagy levegôt vett (mint a búvárok) de már merült is alá azzal a boldog alkoholista fejével. Mélyebbre és mélyebbre az én kis lucskom óceánjába. Tegnap éjjel megint 12éves kis angyalszagú pöttöm voltam. Apa pici rékucija. Nna erre gondolok, ezért mosolygok.

….aztán felébredtem.
Folyt. Köv.

Leave a comment